SIMPAN EMAS LAMBAT KAYA?

Assalamualaikum semua. Kami doakan, "Anda Kaya dan Berjaya".

Sengaja kami lontarkan persoalan untuk difikirkan bersama. Apabila lebih jelas, baru mudah kita faham. Dah faham, baru mudah kita bertindak.

Dalam dunia emas di Malaysia, ada skim cepat kaya dan ada juga skim lambat kaya. 

Skim cepat kaya berasaskan emas terdapat dalam skim pelaburan emas yang ramai orang telah tertipu dengan janji-janji manisnya. 

Manakala skim lambat kaya berasaskan emas terdapat dalam skim simpanan emas fizikal yang mana masih ramai yang kurang meminatinya sekalipun ia lebih selamat dan lebih mudah kaya.

Kekayaan melalui emas hanya dapat dicapai dengan simpanan emas secara fizikal dalan satu tempoh yang lama. Paling kurang, setahun ke atas. Inilah punca lambat kaya tadi. Kena banyak bersabar!

Ia juga memudahkan kita menyemai sifat menabung dan menyimpan secara tidak langsung di samping mengajar cara untuk menguruskan aset bernilai yang dimiliki. 

Skim Lambat Kaya

Kelebihan ini tidak ada dalam skim pelaburan emas kerana tujuan utama pelaburan adalah membuat untung dengan cepat, bergantung kepada nasib semata-mata.

Bagi kami, lebih baik lambat kaya, tapi pasti kaya. Dari cepat kaya tapi pasti kayap kemudiannya. Setuju?

JADI BAGAIMANA NAK KAYA CEPAT DENGAN EMAS?

Inilah yang kami lihat sebagai peluang besar yang ditawarkan dalam Power Gold. Peluang apa? Ruang dan peluang untuk berniaga.

9/10 rezeki dalam berniaga. Maksudnya jika nak kaya cepat, maka berniagalah. Apatah lagi jika apa yang anda niagakan itu adalah logam bernilai seumpama emas. Lagi mudah kaya jika kena caranya dan kita punyai ilmu yang luas berkaitan produknya.

Tiada jalan kekayaan yang lebih cepat melainkan berniaga. Kerana itu Power Gold bukan hanya tawarkan skim simpanan emas fizikal, bahkan ditawarkan juga skim perniagaan dan networking untuk tujuan itu.

Benda baik kenapa perlu disimpan sahaja? Kongsikan manfaatnya saja bersama orang ramai. Sama-sama menyimpan emas. 

Jualan ini saja boleh dapat untung runcit paling kurang RM780!

Untungnya, bukan saja kita punyai kewangan yang kukuh, malah ekonomi negara juga semakin kukuh dengan pemilikan emas yang banyak oleh setiap ahli masyarakat.

Bak kata bijak pandai, 

"If you want to save your money, save  gold. If you want to establish your country, save gold. If you want to follow your religion, save gold!"

Maka untuk sebarkan perkara baik ini dan membantu masyarakat menyimpan emas, maka aktiviti jual beli perniagaan perlu dijalankan. Maka peluang trading yang diberikan oleh powergold ini sangat tepat.

Simpan emas, lambat kaya. Jadi simpanlah dan niagakan emas, cepat kaya. Setuju?

Alang-alang simpan emas, biar sampai boleh niagakan!

Wafiq-i Gold
Jom Simpan Emas
1 Gram 1 Bulan 1 Keluarga
Share on Google Plus

About Unknown

Penulis merupakan stokis emas Power Gold yang membuka peluang kepada semua untuk membeli emas dengan harga jimat dan menyediakan peluang biz emas fizikal di Malaysia.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...