HASIL KAJIAN: NAJIS MANUSIA MEMPUNYAI EMAS!

Assalamualaikum semua. Kami doakan, "Anda Kaya dan Berjaya".

Kami terbaca kisah gempar hari ni mengenai sumber emas alternatif hasil kajian dari pengkaji logam istimewa ini. Mungkin disebabkan kekurangan logam ini secara semulajadi menjadi faktor utama kajian ini dijalankan.

Penemuan para pengkaji ini juga sangat mengejutkan, bahkan ia sangat mengujakan kerana berhasil menjawab persoalan sumber alternatif emas dan menepati dogengan lama yang sering kita ucapkan.


BETUL RUPANYA!

Dulu kalau nak pergi tandas selalu cakap, "Nak melabur", "Nak buang bijih emas."

Rupanya betul. Keputusan kajian yang dah dibuat menunjukkan dalam najis manusia ada unsur logam emas! Di samping itu terdapat juga unsur logam lain seperti perak dan sebagainya. 

Ia sekaligus menepati firman Allah, "Tidaklah kami ciptakan sesuatu itu dengan sia-sia." Hatta najis itu sendiri tidak sia-sia!

Jadi, bolehlah melombong 'pure gold' di belakang rumah ye kalau tahan kotor dan tidak jijik. 

Tapi kalau tak tahan kotor, tapi nak simpan emas juga, boleh cari saya atau geng Wafiq-i Gold ye. Kami bantu anda dapatkan emas yang telah siap diproses dengan harga yang menjimatkan.

Hebat kuasa Allah!

Wafiq-i Gold
Jom Simpan Emas
1 Gram 1 Bulan 1 Keluarga
Share on Google Plus

About Unknown

Penulis merupakan stokis emas Power Gold yang membuka peluang kepada semua untuk membeli emas dengan harga jimat dan menyediakan peluang biz emas fizikal di Malaysia.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...